Вода в глушнику: чому з’являється і як упоратися з проблемою

Багато автомобілістів зауважують, що в глушнику їхніх «залізних коней» з’являється вода, тому потріюно буде зробити Ремонт, заміна глушника. Вона є природно виникає внаслідок горіння бензину продукт. Чому ж одні власники авто не помічають цієї проблеми, хоча інші – виливають воду з глушника ковшами? А вся справа в тому, що транспортні засоби експлуатуються в різних кліматичних умовах та в різних режимах.
Якщо подорож досить тривала, то глушник повністю прогрівається, внаслідок чого активність формування води – скорочується. У такій ситуації з труби майже непомітні бризки. Коли ж машина експлуатується рідко, конденсату з’являється набагато більше, особливо при запуску холодного мотора в зимову пору року.
Багато сучасних ТЗ мають режим “автоматичний прогрів”, при якому “автоматична начинка” машини самостійно розігріває двигун на морозі. Однак автомобілісти повинні обережно застосовувати цю корисну опцію.
Суть у тому, що у разі автоматичного прогріву рідина-конденсат активно осідає на поверхні охолоджених деталей, проте повною мірою не виходить у зовнішній простір за рахунок впливу газового потоку, що обумовлюється незначністю обертів на холостому ході. Коли двигун зупиняється, рідина потрапляє в порожнини, що є в глушнику, замерзаючи там на морозі. Підсилює концентрацію води паркування машини з незначним нахилом у напрямку двигуна.
Коли автопуск активується, цикл концентрації/замерзання рідини починається спочатку, внаслідок чого утворюється товста пробка льоду. З ранку таке ТЗ не заведеться доти, доки не буде розтоплено крижану масу за рахунок прогрівання глушника.
Ця проблема виникає і ще через одну популярну технологію: каталізатор очищає вихлоп двигуна. Разом з тим, оснащені ним ТЗ схильні до конденсату. Ця обставина обумовлюється тим фактором, що гази, що відпрацювали, охолоджуються додатково.
Що робити?
Конденсат у глушнику майже не впливає на використання машини та її стан, тому не вважається поломкою. Більше того, ця проблема зустрічається не так часто, але може потребувати заміна глушника Київ.
Що стосується наслідків, то тут, очевидно, можна виділити корозію, що «плюється» і глушник, що булькає, дратує водія. Щоб вирішити проблеми, багато хто робить в поверхні глушника невеликі дірочки, призначені для виведення конденсату. Деякі виробники “штатно” передбачають таку конфігурацію глушака. Проте, наскрізні отвори негативно впливають на термін служби деталі.
Також мінімізувати утворення рідини дозволяють тривалі поїздки, що повністю прогрівають глушник та інші супутні деталі. Для скорочення концентрації води внаслідок автоматичного прогріву в зимову пору року потрібно віддавати перевагу місцям автостоянки з незначним нахилом у бік глушника, завдяки чому рідина сама стікатиме з труби.
Якщо ж в автоглушнику вже накопичилася вода, то потрібно просто підняти домкратом перед авто і запустити двигун, щоб рідина скла.