“А” і “В” сиділи на трубі… Kia Ceed проти Volkswagen Golf

Багато хто з вас, звичайно ж, пам’ятають золоті часи автомобільного ринку — досить перенестися хоча б на десять років тому — коли майже всі компанії мали широкі модельні ряди, в яких цілком певне місце відводилося хетчбеку гольф-класу. Загинайте пальці: Ford Focus, Opel Astra, Hyundai i30, Renault Megane, Mazda3, Volvo C30, Citroen C4, Honda Civic, Chevrolet Lacetti – ось далеко не повний перелік тодішнього достатку. Зрозуміло, що звуження ринку хетчбеків спостерігається не тільки у нас: у всьому світі люди поголовно пересідають на різноманітні «кросовери».

Kia Ceed, як і раніше, можна купити з атмосферним 1,6-літровим двигуном (128 к.с.), але тепер тільки з «автоматом» — за 1 654 900 рублів у початковій комплектації Comfort. Версія Premium оцінюється вже в 1959900 рублів. З новим турбомотором 1,5 л (150 к.с.) і 7-ступінчастим «роботом» можливі лише два «топових» рівня оснащення – GT Line (1 979 900 рублів) та GT Line+ за 2 109 900 рублів. Volkswagen Golf продається тільки з двигуном 1.4 TSI (150 л.с.) і 8-ступінчастим “автоматом” в єдиній багатій комплектації Exclusive з початковою вартістю 2 750 000 рублів. «Гаряча» версія GTI з 250-сильним мотором обійдеться в 3 355 000 рублів Почнемо, звичайно ж, з головної новинки — з восьмого покоління легендарного Volkswagen Golf, яке так само б’є рекорди продажів у рідній Німеччині, незважаючи на кросоверний і електричний бум. Гольф завжди був консервативним і ніколи не грав на полі, скажімо, екстравагантних «французів» і «корейців», що приєдналися до них. Ось і цей досить стриманий, абсолютно впізнаваний, хоч і незвично «зализаний» для аеродинаміки, що особливо актуально для Mild і Plug-In гібридних версій, які доступні в Європі. Нам нічого з цього не належить, як і турбодизелів: тільки 1.4 TSI у поєднанні з 8-ступінчастим «автоматом» та в багатій комплектації Exclusive. Мабуть, ціна 2,75 мільйона рублів у наш час вже не повинна викликати шоку, тим більше щодо вічного лідера гольф-класу, та ще й зібраного в Європі. Хоча можна поставити питання і по-іншому: чи багато хто віддасть перевагу Golf тому ж повнопривідному Taos?

Golf у восьмому поколінні сильно «прилизали», максимально згладили гострі грані, округлили «матричні» фари, а передній бампер імплантували «зябра» у колір кузова. Позаду Golf був би традиційний, але хромована накладка внизу виглядає дивно

Компанія Kia, як відомо, давно й щільно влаштувалась на калінінградському «Автоторі», де збирають переважну більшість моделей, що частково дозволяє проводити у нас «демпінгову» політику з дуже приємними рекомендованими цінами. Навіть наш «топовий» Ceed у комплектації GT Line+ коштує на півмільйона дешевше за Golf, а оснащений при цьому краще, як і версія GT Line, яка обійдеться в 2 069 000 рублів. Обидві вони доступні лише з новим 1,5-літровим турбомотором сімейства Smartstream, який з’явився якраз під час торішнього оновлення, та 7-ступінчастим «роботом». І знаєте, що? На ці гроші Ceed точно виглядає: ладний профіль, оригінальна задня оптика, хромовані «вуси» на решітці радіатора та бампері, «спідниця» вздовж порогів, лаконічний спойлер — гармонійний образ з невеликим нальотом «спорту» версії GT Line.

Від звичайних Ceed версії GT Line відрізняються оригінальними бамперами, накладками на пороги та дуже красивими задніми ліхтарями, у кожному з яких по 48 окремих світлодіодних осередків

Ceed, звичайно ж, «старший» Golf (модель почали випускати ще в 2018 році), і це помітно в першу чергу по салону — за загальною архітектурою передньої панелі, невигадливими повітроводами, блоком клімат-контролю. Але ця його «старомодність» з безліччю звичайних, несенорних кнопок і клавіш, яка, можливо, не до вподоби молодим хіпстерам, з погляду ергономіки не залишає до Сіда жодних претензій. При цьому і центральний 10,25-дюймовий дисплей зовсім не дратує: у нього чудова графіка, зручне меню і швидкий відгук. Особливий респект – за “спортивні” крісла комплектацій GT Line з відмінним профілем, бічною підтримкою та просто лютим підігрівом. А ось третьої зони «клімату» та люка у даху у Ceed не буде ні за які гроші, на відміну від Golf.