Німці відродили бренд Horch для порятунку Audi A8

Європейців хлібом не годуй – дай окропити живою водою черговий бренд. Hispano-Suiza та Isotta-Fraschini, Napier та Itala, Bristol та Invicta – ім’я їм легіон. Сьогодні про цих героїв минулих днів пам’ятають хіба що історики та вульгарні маркетологи. Третьої категорії – амбітних мрійників – серед них уже не лишилося. Відродження преміальної марки Maybach, що обійшлося Daimler AG у мільярд євро, протверезило навіть найзавзятіших оптимістів. Схожа ситуація з Bugatti – на кожному проданому суперкарі VW Group втрачає щонайменше €500 тис.

Довгий шлях до відродження

Вперше інформація про те, що німці хочуть відродити Horch, з’явилася ще наприкінці минулого століття – саме на тлі дебюту Maybach. Ризикни тоді вольфсбурзькі маркетологи, і доля флагманського Volkswagen Phaeton, напевно, склалася б інакше. Цієї у всіх сенсах прекрасної моделі з найвищим рівнем інженерного опрацювання не вистачало одного — відповідного статусу імені. Не може представницький седан, який конкурує з Audi A8 W12, BMW 760 та Mercedes S600, продаватися під брендом Volkswagen…